vineri, 15 februarie 2008

"NU MA LAS ACUM"

DORINEL MUNTEANU Chiar daca nu a jucat în niciun meci din acest an, antrenorul lui FC Vaslui nu se gândeste înca la retragere.

Dorinel Munteanu spera sa-l convinga pe Mugurel Buga sa vina la FC Vaslui, dar considera ca pretul de 500.000 de euro cerut de Rapid este exagerat.

Renunti la cariera de fotbalist?

Nici vorba! Nu am evoluat în niciun meci amical în turneele din Cipru si Turcia pentru a vedea cum joaca echipa fara mine. Când o sa ma las, o sa va anunt. Eu stabilesc când îmi voi pune ghetele în cui! Nimeni altcineva!

Cine a jucat pe postul tau?

Denis Zmeu si Adrian Gheorghiu. Sunt multumit de cum s-au prezentat pâna acum. Zilele acestea o sa vina si senegalezul Ousmane N’Doye si o sa vad cum se va integra la noi în echipa.

Cum s-a vazut jocul de pe margine?

Cu bune si cu rele. In mare sunt multumit, dar au fost si multe greseli, pe care trebuie neaparat sa le dam la o parte în partidele oficiale. Mi-a fost greu sa stau doar pe banca, dar am putut sa vad mai bine jocul echipei. Stiu exact la ce nivel de forma sportiva se afla fiecare jucator. Mai avem de lucru.

0-1 cu Eto Gyor. Ce s-a întâmplat?

Multe greseli. Nici nu vreau sa ma gândesc la acest meci. A fost rau de tot! Trebuie sa trecem repede peste el. Pe mine orice înfrângere ma doare, indiferent cu cine jucam. M-a dezamagit defensiva pentru ca nu s-a concentrat la maximum pe toata durata meciului. Asta ne-a costat. Nici atacul nu a functionat cum trebuie. Avem ceva probleme.

Vine Buga?

Eu mi-l doresc, dar nu avem banii necesari pentru a-l lua. Rapid cere 500.000 de euro, dar noi nu suntem Steaua sau Dinamo ca sa dam pe un jucator atâtia bani.

S-a renuntat la el?

Nu. Domnul Porumboiu se afla în discutii cu cei de la Rapid si sper sa se rezolve. Ar fi foarte bine ca Mugurel Buga sa vina la Vaslui. Porumboiu i-a facut o oferta si lui, dar totul depinde de Rapid. Trebuie sa mai lase din pret.

Martin Tudor e liber de contract. Te intereseaza?

Este adevarat ca îmi mai doresc un goalkeeper, dar înca nu m-am gândit la Martin Tudor. Cristi Haisan este portarul numarul 1 al Vasluiului si cred ca va face meciuri bune în continuare.

"Am fost, sunt si voi fi «curat»"

Dorinel Munteanu nu întelege de ce multi oameni din fotbal i-au pus la îndoiala corectitudinea atunci când au cerut sa fie controlat antidoping. Antrenorul lui FC Vaslui este convins ca înca se vrea sa i se pateze cariera de jucator. "Mi s-a pus la îndoiala corectitudinea, iar asta m-a durut foarte tare. Este ceva incredibil. Am facut controale antidoping pentru a demonstra ca sunt curat, asa cum a fost toata cariera mea de pâna acum", a spus "Neamtul", care nu a uitat sa-i contracareze pe cei care îi contesta activitatea. "S-a vrut ca cei 20 de ani de fotbal la cel mai înalt nivel sa fie patati. Nu se va reusi, pentru ca mie nu-mi plac scandalurile. Ce am avut de spus, am spus pe terenul de fotbal", a punctat Munti.