sâmbătă, 21 februarie 2009

"Stoicikov e rau de gura"

Gica Popescu il critica pe fostul sau coechipier de la FC Barcelona.

„Baciul” sustine insa ca bulgarul regreta intotdeauna iesirile sale. Fostul mare international Gica Popescu a comentat ieri pentru EVZ acuzatiile lansate de Hristo Stoicikov dupa meciul de fotbal Olanda - Romania, scor 0-0.

Selectionerul Bulgariei a dat de inteles ca partida de la Rotterdam a fost una aranjata. In preliminariile pentru Euro 2008, Romania si Bulgaria fac parte din Grupa G. Fost coleg cu Hristo Stoicikov la FC Barcelona, „Baciul” afirma ca Stoicikov trebuie luat ca atare, cu calitatile, dar, mai ales, cu defectele sale
.

Olteanul si-a spus opinia despre ultima iesire in decor a celui care are in palmares trofeul „Balonul de Aur”: „Cu Stoicikov m-am intalnit acum 10 zile, la Barcelona. Am stat cu el de vorba toata dupa-amiaza, seara... A fost si este in continuare un superbaiat.

Asta consider eu, care il cunosc foarte bine. Nu e om rau, dar are gura rea. Este exploziv in limbaj. E slobod la gura, ce mai! Asa se comporta si fata de prietenii sai. Si ca jucator era naravas.

Calca arbitrii, injura... Apoi ii parea rau. Si-acum cred ca regreta cele spuse despre meciul nostru din Olanda”.

L-a numit „idiot” pe Hagi!

In septembrie 2006, aflat intr-o vizita in redactia EVZ, Gica Popescu a povestit un episod socant avandu-l in prim-plan pe Stoicikov: „Eram la Barcelona. Hristo era prieten cu Gica (n.r. - Hagi), dar a avut fata de el cateva iesiri urate pe teren. Tipa, urla... La un meci chiar l-a lovit!

L-am intrebat de ce l-a lovit pe Hagi si mi-a raspuns:
„N-are nimic! Un idiot mai putin”. Statea la mine acasa in acea perioada. Si-a cerut iertare mai apoi, a spus ca-i pare rau, dar nu poate fi altfel pe teren”.

Condamnati la calificare

Retras in lumea afacerilor dupa ce, in noiembrie 2005, a pierdut alegerile pentru sefia FRF, „Baciul” cutreiera stadioanele Europei. El sustine ca nationala este condamnata sa se califice la turneul final al Europenelor. „Daca nici acum nu ne calificam la turneul final, atunci e ceva in neregula”, opineaza fostul capitan al nationalei.

Popescu a suferit recent o ruptura de menisc, in timp ce urca scarile, si va fi operat in Germania. „In 20 de ani de cariera nu am avut probleme cu meniscul”, constata ieri „Baciul”.

Mircea Rednic: „Eu sunt la nivel de abac”

Dinamo isi continua marsul spre cel de-al 18-lea titlu de campioana la fotbal. Dupa 23 de etape, „cainii rosii” au un avans de 12 puncte fata de CFR Cluj, ocupanta pozitiei secunde.

In runda a 24-a, liderul din Liga I va infrunta asta-seara, de la ora 20.45, in direct la Antena 1, revelatia FC Vaslui, formatie care n-a pierdut niciun meci in ultimele 11 etape de campionat.

Mircea Rednic, antrenorul dinamovistilor, a devenit ironic cand a fost intrebat daca are emotii inaintea jocului cu moldovenii: „Daaaaaaaa, nu mai pot, sunt transpirat tot! Nu mai pot dormi noaptea de grija acestui meci! Am urmarit patru casete video
cu meciurile adversarului, ce emotii sa am?”

„Dulaul” electronic

Antrenorii care se vor infrunta azi in „Groapa” au fost fiecare unul in locul celuilalt. „Galben-verzii” sunt pregatiti acum de Viorel Hizo, dar pe la carma gruparii moldave a trecut si Mircea Rednic.

La randul lui, Hizo a antrenat, in sezonul 1997-1998, echipa „ros-albilor”, rezistand doar 28 de etape. Pana la final, comanda a fost preluata atunci de Cornel Dinu.

In acea stagiune, Dinamo n-a castigat nimic, terminand campionatul pe locul sase si ratand participarea intr-o cupa europeana. Hizo a mai fost la Dinamo in doua perioade, ca secund al lui Florin Halagian, in sezoanele 1991-1992 si 1992-1993.

In prezent, Hizo se lauda ca pregateste partidele cu metode moderne. „Dulaul” foloseste laptopul si discuta cu elevii sai prin Yahoo! Messenger.

„Eu sunt la nivel de abac! N-am instalat Yahoo! Messenger-ul pe calculatorul meu. Eu scriu cu pixul. Asa retin mai bine ceea ce-mi notez. Si, oricum, mie-mi place sa lucrez pe teren, nu virtual”, a replicat Rednic.